Kövessen minket a Facebookon

Itthon

2021-07-08 20:38:00

Az elemző szerint az új plakátkampány nem hoz majd új szavazókat a Fidesznek

Elindult a kormány új plakátkampánya. A témát ezúttal a nemzeti konzultáció adja. A régóta ismert kék háttér megmaradt, ugyanakkor Soros György helyett, ezúttal különböző kedélyállapotú szmájlik díszítik a plakátokat. Gyurcsány Ferenc „hülyeségnek”, Fekete-Győr András pedig „mentális környezetszennyezésnek” tartja az új kampányt. Az ATV Híradó riportja.

Soros helyett mérges emoji: A kormány új plakátkampánya

 

A Soros-kampány vigyorából, mostanra egy szmájli lett. Míg korábban Soros György mosolygott az utcára a plakátokon, addig mostanra a nemzeti konzultációt hirdető oszlopokra fújtató, a dühtől szétrobbanó vagy éppen káromkodni készülő szmájlik kerültek.

A szokatlan megjelenésű reklámokon továbbá olyan kérdések olvashatóak, mint például: „Felháborítja az illegális bevándorlás?” vagy az, hogy „Félti a gyermekét a szexuális propagandától?”.

A vadonatúj plakátkampányról Gyurcsány Ferenc az Instagramon mondta el a véleményét. „Reklámszakmai szempontból nem tudom minősíteni, de hogy ez egy hülyeség az majdnem biztos” – fogalmazott a Demokratikus Koalíció elnöke.

Az új kormánynak 2022 után az lesz a dolga, hogy a politikát kivonja az emberek magánéletéből - ezt mondta a Momentum elnöke híradónknak. Fekete-Győr András szerint a kormány új kampánya „mentális környezetszennyezés”. „Amikor nagyon fiatal, kisgyermekeket teszünk ki annak, hogy homofóbiát hirdetünk, nem létező Soros Györggyel szemben uszítunk vagy éppen a migrációval riogatunk, akkor azt gondolom, hogy szennyezzük a mentális környezetünket itt Magyarországon” – fogalmazott a miniszterelnök-jelölt.

Török Gábor, politológus pozitív jelzőkkel illette a plakátkampányt. „Letisztultnak, puritánnak, egyértelműnek, sallangmentesnek, és koherensnek” nevezte Facebook-oldalán.

Deák Dániel, a XXI. század vezető elemzője szerint a kormány az új stílusú plakátkampánnyal csak az emberek ízlésvilágára reagált, Böcskei Balázs, az IDEA Intézet igazgatója ugyanakkor úgy látja: a szmájlik nem hoznak új szavazókat a Fidesznek.

„Ez valójában csak arra jó, hogy ráviszi a tekintetünket a plakátokra, de hogy abból további közvetlen lépések, kattintások eredeztethetők, az kevésbé valószínűsíthető” 

– vélekedett híradónknak nyilatkozva.

Gulyás Gergely egyszerűen csak figyelemfelkeltésnek hívta a kormány plakátkampányát, amely szerinte jól sikerült és elérte a célját. A miniszter tájékoztatása szerint a kampány összköltségét majd az akció végén hozzák nyilvánosságra.

atv.hu

Ajánlom

További belföldi híreink