Kövessen minket a Facebookon

Itthon

2020-01-22 18:13:00

Egymás után bírálják közismert emberek, politikusok Schobert Norbertet - részletek

Egymás után bírálják közismert emberek, politikusok Schobert Norbertet vitatott kijelentése miatt. A fitneszguru szerint legtöbbször a szülés utáni elhízás teszi tönkre a párkapcsolatokat. Kijelentése miatt több világcég is a maga módján fogalmazta meg véleményét. A fitneszedző szerint tudatos pr-bomba volt a videó - erről az Egyenes beszédben nyilatkozott. Azt is mondta, roppant büszke rá, hogy intelligensen és szépen szólalt meg a felvételen, nem pedig olyan sértő módon, mint a videóhoz hozzászóló emberek.

 

„Amikor az 58 kilós nő helyett a 78 vagy 88 kilós hölgy érkezik meg döngő léptekkel a hálószobába, bizony ez a férfiak számára kínszenvedés”.

Részlet a majdnem 10 perces videóból, amit a fitneszguru vasárnap töltött fel a Facebook-oldalára. Schobert Norbert a felvételen arról beszél, hogy szerinte a szülés utáni elhízás teszi tönkre a legtöbb párkapcsolatot. A bejegyzés után elszabadultak az indulatok, százával érkeztek a felháborodott hozzászólások, és több ismert ember is megszólalt az ügyben, Tóth Gabi énekesnő például sírva biztatta az anyákat.

„Csodálatosak vagytok, és nagyon büszke rátok a férjetek, ha valaki az ellenkezőjét állítja, annak nagyon súlyos komplexusai lehetnek, és az nem a te problémád”.

Az MSZP-s Kunhalmi Ágnes a Facebook-oldalán írta meg a véleményét. Szerinte veszélyes ostobaság azt állítani, hogy a válások leginkább a nők hibájából történnek. A KDNP-s Nacsa Lőrinc pedig szintén a Facebookra írta ki, hogy a fitneszedzőnek minimum bocsánatot kellene kérnie az kijelentéséért.

„Az én beszédemben semmi sem olyan cizellálatlan és semmi sem olyan sértő, mint a kommentek ezreiben az a stílus, ami lemegy. Tehát én roppant büszke vagyok a beszédemre, hogy milyen intelligensen és szépen szólaltam meg”.

Ezt már az Egyenes beszédben mondta Schobert Norbert. Hozzátette, hogy a videót tudatos pr-bombának szánta, hogy felhívja a figyelmet a 7 millió elhízott emberre az országban.

A videó feltöltése előtt a fitneszguru oldalát valamivel több, mint 1 millió 357 ezren követték, ez a szám azóta 14 ezerrel csökkent, 1 millió 343 ezerre. Kőszegi András márkatanácsadó az ATV Start című műsorában ugyanakkor azt mondta: Norbi azt a célt elérte, hogy odafigyeljenek rá.

„Választott egy olyan kommunikációs formát, amivel bekerült a fejünkbe, mi ezzel foglalkozunk, a hosszú távú memóriánkba ő beépül, és az emberek döntése majd a jövőben nem mindig tudatos, és nem ez a felháborodás fogja vezérelni, és majd az idő eldönti, hogy ez neki üzletileg mennyit hozott”

– mondta Kőszegi András, márkatanácsadó.

A kijelentése miatt több világcég is üzent a fitneszedzőnek: lakberendezési áruháztól egészen üdítőitalgyárig. Sőt, a budapesti állatkert is feltöltött egy vonatkozó fotót az elefántjairól azzal a megjegyzéssel, hogy bár a nőstény akkora, mint egy elefánt, a párja így is szereti.

atv.hu

Ajánlom

További belföldi híreink