Kövessen minket a Facebookon

Itthon

2019-09-30 16:14:00

A Nanushka meghódította Párizst

Világsztárok, nemzetközi divatbloggerek, és a legnagyobb luxusáruházak képviselői is a magyar divatház 2020-as tavaszi-nyári női kollekcióját éltették a párizsi Fashion Weeken.

A szeptember 29-én rendezett bemutatóra az amerikai színésznő Kristen Bell tetőtől talpig Nanushkában érkezett, és fotózkodott a tervezővel Sándor Sandrával. A “Faded by The Sun” elnevezésű kollekció lenyűgőzte a nemzetközi divatszakmát és a híres divatimádókat. A New york-i bloggert Tezzát már a prezentációra szóló legyező alakú meghívó is levette a lábáról, persze a ruhák valamint a kizárólag a kollekcióhoz tervezett kifutó is rengeteg dícséretet kapott a vendégektől és az újságíróktól – írja közleményében a cég.

A Fashion Weeken egymást érik a szebbnél szebb ruhákat felvonultató bemutatók, de a Nanushkának a legnagyobb márkák közt is sikerült kitűnnie. 

A világhírű Bureau Betak produkciós iroda közreműködésével tervezett varázslatos kifutó egy képzőművészeti kiállítás hangulatát idézte, amelyben a ruhák értékes műtárgyakként mutatkoztak be. A stylingért a RIKA magazin divatszerkesztője Alexandra Carl felelt. A “Faded by The Sun” kollekcióhoz a nyári sziluettek és napszítta natúr anyagok szolgáltak inspirációul.

A pasztel tónusok és finom anyagok mellett sokak figyelmét felkeltették Nanushka kiegészítői: a hatalmas válltáskák és a kerámiából készült fülbevalók, amelyeket egy mindössze 370 fős Nógrád megyei községben Terényben készítettek az ott élő asszonyok.

A több mint tíz éve működő magyar divatmárka nemzetközi sikereiben vitathatatlan érdeme van a GB & Partners Kockázati Tőkealap-kezelőnek, mely hatalmas lehetőséget látott Nanushkában, ezért az általuk kezelt EXIM Növekedési Alap 2016 végén úgy döntött, hogy befektet a márkába. A Nanushka márka azóta 60-ról 200-ra növelte a nemzetközi viszonteladói számát, és a 2016-os 335M és a 2017-es 766M forintos árbevétellel szemben 2018-ban már 2.6mrd Ft árbevételt és 300M Ft pozitív EBITDA eredményt ért el.

A Társaság növekedési dinamikáját mutatja, hogy a 2019 első félévében a Társaság árbevétele 2.845 milliárd forint volt 270 millió Ft EBITDA mellett, ezek alapján várhatóan a Nanushka 2019-ben megduplázza a 2018-as év árbevételét és meghaladja majd az 5 milliárd Ft-ot.

atv.hu

További belföldi híreink