Kövessen minket a Facebookon

Itthon

2019-07-22 21:24:00

Úgy volt, hogy nem, de mégis fizet kártérítést a Wizz Air

Az Indexnek több olvasója jelezte, hogy levelet kapott a Wizz Airtől, amelyben a légitársaság elismeri, hogy hibázott, sőt, fizetne is.

Úgy volt, hogy nem, de mégis fizet kártérítést a Wizz Air

Azok az utasok örülhetnek, akik június 6-án a londoni Gatwick reptérről indultak Budapestre, de először Debrecenben landoltak, és csak másnap hajnalra értek vissza a fővárosba a fapados légitársaság W6 2222 járatával.

A cirka hétórás késés miatt többen is megpróbálták visszaszerezni a repülőjegy árát, de a Wizz Air akkor még azt válaszolta az utasoknak, hogy a késést a budapesti repülőtér bezárása okozta, amely komolyan befolyásolta az összes repülőtéri műveletet, ez pedig rendkívüli körülménynek számít, így nem jár vissza pénz.

A cég korábban az Indexnek azt írta: „a repülőgép eleve késve érkezett Budapestről Londonba. Sajnos a járat a reptérzártól független, előre nem látható okok (az európai légi irányítás szűkös kapacitása miatti korlátozások) miatt késett, ezért leszállási ideje „belecsúszott” a tervezett lezárásba. Kértük a járat elsőbbségi kezelését a gatwicki repülőtéren dolgozó földi kiszolgáló partnerünktől, és kérelmeztünk egy mihamarabbi résidőt a felszálláshoz az EuroControltól, de sajnos nem kaptuk meg. Minden erőfeszítésünk ellenére nyilvánvalóvá vált, hogy nem sokkal, de lekéstük annak lehetőségét, hogy a gép még a reptérzár előtt landolhasson Budapesten. Ezért kellett a járatot Debrecenbe irányítanunk, majd a reptér megnyitása után, az utasokkal a fedélzeten továbbrepülni Budapestre”.

Most úgy tudni, hogy a kártérítésről szóló levelet egyelőre nem mindenki kapta meg. A Wizz Airt, mindössze annyit reagált: az eset körülményeinek alapos értékelése után a Wizz Air megerősíti, hogy az érintett W6 2222 járat utasai jogosultak a kompenzációra.

atv.hu

További belföldi híreink