Kövessen minket a Facebookon

Itthon

2018-07-11 10:21:00

Két napja nem jut haza több magyar turista Dublinból

A Ryanair hétfőn törölte a járatukat, azóta pedig nem biztosít helyette másik gépet számukra – tudta meg Híradónk.

A kétségbeesett utasok tegnap már sírva kérték a légitársaság ügyintézőit, hogy segítsenek új járatot találni, de a cég egyelőre csak szállást biztosított nekik, és kaptak fejenként egy-egy 5 eurós kupont.

A légitársaság nem ígért semmit ma sem, azt tanácsolták az utasoknak, hogy délután csekkoljanak be a reptéren, hátha lesz valamelyik gépen üres hely.

A Híradónknak nyilatkozó ügyvéd szerint ilyen esetekben a légitársaságnak az ügyfél számára legkedvezőbb és legközelebbi járatra kellene helyet foglalnia.

"Járattörlés esetén a légitársaság az utas döntése alapján vagy visszafizeti a repülőjegy árát levonások nélkül, vagy pedig ingyenesen átfoglalja az utas számára legkedvezőbb, legközelebbi járatra" - mondta Híradónknak Salamon András. Az ügyvéd elmondása szerint, amennyiben a várakozási idő több mint két óra, úgy a légitársaság köteles gondoskodni az utasok ellátásáról: frissítőkkel, és étellel is. Abban az esetben, ha a várakozás hosszú időt vesz igénybe, esetleg éjszakába nyúlik, akkor pedig szállodai elhelyezésről is gondoskodniuk kell.

Törölték a járatot, kint ragadtak Dublinban

 

atv.hu

További belföldi híreink