A vörösiszap elvitte a modemet, most 65 ezret kér a műsorszolgáltató
Hat és fél évvel a kolontári iszapkatasztrófa után az egyik műsorszolgáltató 65 ezer forintot követel egy előfizetőjétől, mert nem adta vissza a nála levő modemet. Az eszközt a vörösiszap elvitte. A férfi nevén két modem van, a másik az édesanyjánál volt, aki egyike a katasztrófa halálos áldozatainak. Tőle is követelték a modemet, de sikerült tisztázni ennek az eszköznek a sorsát, a másik miatt azonban most egy olyan levél jött, melyben 8 napon belüli kifizetésre kötelezték. További részletek a videóban.
Az ATV Híradó riportját követően a UPC Direct csapata az alábbi közleményt juttatta el csatornánkhoz:
"Nemrégiben készítettek egy riportot a kolontári iszapkatasztrófa egyik károsultjával, aki felszólító levelet kapott cégünktől egy a katasztrófában megsemmisült beltéri egységgel kapcsolatban. Erre szeretnénk az alábbiakban reagálni.
Cégünk mindig nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy ügyfeleinket kiemelt figyelemben részesítsük és törekedjünk a felmerülő problémák gyors megoldására. A katasztrófa idején úgy döntöttünk, hogy támogatást nyújtunk az iszapkatasztrófa által sújtott ügyfeleinknek, és minden sérült berendezéshez kapcsolódó kötelezettség alól mentesítjük őket.
A jelenlegi sajnálatos helyzet csupán egy adminisztrációs hiba eredménye, amely nincs összhangban a katasztrófa sújtotta előfizetőinkkel kapcsolatos korábbi gyakorlatunkkal.
Amint értesültünk a kialakult helyzetről, felvettük a kapcsolatot előfizetőnkkel, kifejeztük sajnálatunkat, és megnyugtattuk, hogy a hiba miatt megjelenő tartozást töröltük. Ha bármilyen további kérdésékük van az esettel kapcsolatban, állunk szíves rendelkezésükre."
atv.hu
Ajánlom