Kövessen minket a Facebookon

Itthon

2016-10-12 09:04:00

A Mediaworks kaszált a legtöbbet a kvótahirdetésekből

A nyomtatott sajtóban a Mediaworks profitált a legtöbbet a kvótakampányból, a Népszabadságot is kiadó vállalat milliókat kapott a Fidesztől - tudta meg az Átlátszó.

A Mediaworks kaszált a legtöbbet a kvótahirdetésekből

A portál azt írja, Csetényi Csaba cégei nettó 33 millió forintért vállalták tavaly decemberben a kampány kreatív feladatait. Januárban nettó 142 milliót, júliusban pedig már 645 milliót költöttek a kvótakampányra.

A januári kampányok során több, mint 142 millió forintot költöttek tévé- és rádióhirdetésekre. A Kossuth és a Petőfi rádió 30,78 millió forintot, a TV2 45,29 millió forintot, az MTVA különböző csatornái pedig további 10 millió forintot kaptak a hirdetésekért cserébe.

forrás: ÁtlátszóForrás: Átlátszó

Áprilisban a kampányköltések megemelkedtek 235 millióra, amelyből 92,83 millió forint online, 34,53 millió forint a nyomtatott sajtóban és további 108,49 millió forint pedig a rádióvan került elköltésre.  

Júliusban 645 millió forintot költöttek a hirdetésekre, az összeg legnagyobb része, nettó 261 millió forint nyomtatott lapokban megjelent hirdetésekre ment el. Ebből 57,9 millió forint jutott a Mediaworksnek 9 megyei lapban és a Nemzeti Sportban megjelentetett reklámokért. A második legnagyobb összeget, nettó 37,4 milliót a Russmedia kapta három megyei lapban és a Szuperinfó körben közzétett hirdetésekért. A Magyar Időknek 34,9 millió, a Habony Árpád tulajdonában lévő Lokálnak pedig 23,8 millió jutott.

Tévéhirdetésekre nettó 206,5 millió forintot költöttek, az összeg több mint fele, nettó 121,49 millió forint a TV2-nél landolt.

atv.hu

További belföldi híreink